Tirsdags golf 2017

Da har vi reservert 3 startider på Stjørdal for Selbu GK hver tirsdag fremover kl 1810, 1820 og 1830. Vi går da ut direkte etter dameturneringen på front nine alternativt kan vi velge back nine .

Turneringer
- Det inviteres til Stableford turnering over 9 hull ved Stjørdal Golfbane annenhver tirsdag kl 1800, første spilledato er Tirsdag 2 mai, hvis banen tillater det..

- Startkontingent er kr 100,- pr gang.

- Ved turneringene betaler Selbu Golfklubb greenfee til Stjørdal for sine medlemmer.

- Enkel premiering hver gang.

- Det legges opp til minimum 8 turneringer gjennom sesongen.

- Enkelturneringene legges ved sesongslutt sammen til en Order of Merit basert på de 4 beste stableford scorer hver deltager har.

- Premiering (gavekort proshop Stjørdal) til 1. og 2 plass i Order of Merit.

- Påmelding senest mandag før turneringsdato, i Golfbox eller til Rune: mail rune.nilsen@neanett.no eller sms 401 01 451.

Planlagte datoer: åpning 2 mai- når dat0er er satt for sesongen vil vi informere
Fast spilledag ?

Det er også reservert starttider for Selbu Golfklubb ved Stjørdal Golfbane øvrige tirsdager i sesongen på teetime 1810, 1820 og 1830. Medlemmene oppfordres til å benytte tirsdager som en fast spilledag og treffe andre medlemmer i Selbu GK. På de dagene det ikke er turnering betaler hver enkelt green fee selv til Stjørdal ihht inngått avtale .