Som medlem av Selbu Golfklubb får du......

Vi vil svært gjerne ha deg som medlem. Vi lover å behandle deg til det beste for deg og din golfopplevelse,
så vi satser på at du blir hos oss lenge.

Informasjon om og innmelding skjema finner du i fanen innmelding

Vi har ingen innmeldingsavgift eller dugnadsavgift og heller ingen avgift for utsteding/fornying av kort. NGF-medlemskap (dermed også medlemsblad og forsikring) er også inkludert i prisen (juniorer/barn/ flere i familie får ikke medlemsblad, uten etter spesiell avtale). Vil du sammenligne vår kontingent med andre klubbers kontingent, så husk å spørre om slike tillegg.

Kvalitetsbane.

Vi har ikke egen golfbane lengre,men vi benytter Stjørdal golfklubbs egen kvalitetsbane som hjemmebane, som dere også vil se av fotoene, og er slett ikke det noen kaller en “postkasseklubb”.Stjørdal Golfklubb har en av Midt Norges beste utfordrende baner, sentralt plassert bare 3,5 mil fra Trondheim, ja, det samme også fra / til Selbu. Du kan være stolt av å være medlem i Selbu Golfklubb.

Rask innmeldingsbehandling

og god service. Innmeldinger behandles raskt og effektivt. Sender du inn all informasjon via WEB siden vår aktiverer vi medlemskapet innen kort tid, og sender deg informasjon om hvordan du kan logge deg inn på Golfbox for videre oppfølging så du kan komme deg ut på banene og spille. Vi bestiller så ditt medlemskort som vil sendes deg innen noen dager fra Danmark / golf forbundet.