Medlemskveld med nogo attåt......

Postet av Selbu Golfklubb den 23. Nov 2015

Gode Golfer !

Den 8 januar 2016 vil Selbu Golfklubb markeder sitt 15 års jubileum.

I tillegg vil vi foreta den heder og jubel som forventes for vinnere av diverse konkurranser og arrangementer i året 2015.

Selbusjøen hotell og gjestegård har blant annet Satt opp Vandrepokal for Order of Merit- ( jfr. Vedlegg ) og hvem blir tildelt denne for 2015 ?

Vi samles på Selbusjøen H&G fredag 8 januar kl 18.00- klubben vil få «egen» avdeling hvor vi kan samles for diskusjon og sosialt, men selvsagt også med mat fra Hotellet- som denne kvelden vil bestå av spekemat samt flere varianter av Rakfisk med tilbehør.

Pris pr. medlem er kr 295.- som også vil inkludere noen overraskelser fra klubben.

Vi håper så mange som mulig har anledning å delta, og skulle du være i tvil, sett av datoen og la det modnes.

Fristen for påmelding Mandag 4 Januar 2016 – benytt e post : info@selbugolfklubb.no

PS- har du sjekket vår nye nettside ??--- www.selbugolfklubb.no

Styret vil samtidig nytte anledningen å ønske dere alle en Riktig God jul og et Godt nytt år !

Og ikke glem å meld deg på til den 8 januar …… J